close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מעצב שיער מתחיל? מה חשוב לדעת על מראות למספרה

מערכת שורשי תמוז, תשפג29/06/2023

קורס ספרות מקצועי יפגיש אתכם עם המון, אבל המון ידע חדש. ידע תיאורטי לצד פרקטיקה עשירה, רק יחד הם הופכים אתכם לספרים מקצועיים

תגיות:

קורס ספרות מקצועי יפגיש אתכם עם המון, אבל המון ידע חדש. ידע תיאורטי לצד פרקטיקה עשירה, רק יחד הם הופכים אתכם לספרים מקצועיים, ועם הזמן לספרים מבוקשים. אחד מהנושאים החשובים ביותר, אשר שוב, גם הוא משלב בין תיאוריה לפרקטיקה, הוא הלימוד אודות הציוד למספרה שלכם. הכרות עם ציוד כמו מראות למספרה הוא ידע חיוני להצלחה של ספרים בכל שלב בקריירה, והבחירה בציוד הנכון תכתיב הרבה מאוד את העתיד המקצועי שלכם בתחום.

במאמר זה נתמקד ספציפית במראות, ולא נעמיק בשאר הציוד,

אך תארו לכם שאם יש כל כך הרבה עושר בידע אודות המראות בלבד, יש ככל הנראה עוד עולמות שלמים של ידע בנוגע לציוד הנלווה הנוסף למספרה שלכם.

סוגי מראות למספרה:

  • מראת עורף נפתחת – מראת העורף הזו נוחה מכמה וכמה סיבות. הראשונה היא העובדה הפשוטה כי היא נפתחת, וככזו היא הרי גם נסגרת, מה שאומר שהיא נוחה לנשיאה, ומובנית עם ידית נשיאה נוחה מאוד. בנוסף, מראות אלו בטוחות יותר, שכן אם היא נופלת בטעות, במהלך העבודה או פשוט בתנועה בין לבין וממקום למקום, כל עוד היא סגורה ישנו סיכוי טוב יותר כי המראה לא תיסדק או תשבר. יתרון נוסף הוא ברוחב שלה, שכן מראות אלו נפתחות בעצם לשטח רחב יותר, המציע מראה רב-ממדי של העורף, ומאפשר ללקוח לראות טוב יותר מה מתרחש שם בעורף שלו ובאחורי ראשו.
  • מראה עומדת – המראות העומדות למספרות מגיעות כעמדות עבודה, והמגוון שלהן רחב במיוחד, בכדי לענות על הצרכים השונים של ספרים שונים ושל מספרות שונות. עמדות אלו כוללות לרוב מראה גדולה מאוד, עם או בלי מגירות, עם או בלי מדף, עם שקעים לציוד כמו מסרקים או מייבש השיער, וכיו"ב, ובעצם מהווה מעין "משרד לספר", שחלקו הארי יהיה מראה.
  • מראה תלויה – עיצוב המספרה עצמה הוא חלק מעיצוב המותג שלכם, ממש כמו הלוגו, בחירת הצבעים וכיו"ב. חלק מעדיפים מראה כחלק מעמדת עבודה יחידה, ואחרים יבחרו דווקא מראה תלויה, נפרדת מעמדת העבודה, המדף, הרגליות ללקוח וכיו"ב, שוב, עניין של עיצוב, נוחות, טעם אישי, והתאמה לתנאי השטח במספרה שלכם.

כל הספרים המתחילים צריכים לזכור:
פתיחת עסק כספרים מתחילים זה לא עניין של מה בכך. הבחירה בציוד לא מתחיל ומסתיים רק עם מראות למספרה. באתר https://www.amigross.com/ תמצאו עוד ידע חיוני אודות הציוד הנדרש עבור העסק שלכם (כולל, כמובן, מגוון מראות).

כל ספר בכל שלב בצמיחה שלו כאיש מקצוע צריך זוג מספריים שמתאים לו בדיוק, למידת היד, ולאופי העבודה. סט מברשות ומסרקים מקצועי ועמיד הוא גם כלי עבודה חיוני שאי אפשר להעביר יום עבודה בלעדיו, ולעיתים לוקח זמן למצוא את הסט המושלם עבורכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה